Ježečci pekly sušenky
AktualityStředa27.03.2024 K nadcházejícímu Velikonočnímu jarmarku děti pekly linecké sušenky. Moc se jim povedly a už se těší, jak si na nich spolu s rodiči pochutnají.
01.04. | Tělocvična ZŠ Krupka - … | |
02.04. - 22.04. | Projekt "Ekolínek pozná… | |
02.04. | Tělocvična ZŠ Krupka - … | |
03.04. | Přednáška na téma Školn… | |
08.04. | Tělocvična ZŠ Krupka - … |
Středa27.03.2024 K nadcházejícímu Velikonočnímu jarmarku děti pekly linecké sušenky. Moc se jim povedly a už se těší, jak si na nich spolu s rodiči pochutnají.
Neděle17.03.2024 Děti ze třídy Ježečků během týdne, který byl zaměřený na čtenářskou pregramotnost, stačily navštívit knihovnu v Soběchlebech, vytvořit si vlastní knihu při skupinové činnosti, vyslechnout si přednášku o oblíbené knize od Anetky a Madlenky a spoustu dalšího.
Pátek01.03.2024 Poslední únorový den se ve třídě Ježečků změnil v rej masek a hudby. Děti si ve společnosti Honzy Krejčíka užily zábavné dopoledne plné tance a smíchu.
Neděle18.02.2024 V druhém týdnu projektu, který byl zaměřený na poznávání různých povolání a řemesel, byly děti špekaři, pekaři, číšníky, módními návrháři, cvičiteli či trénéry tance. Ve všech oborech se jim dařilo a tak na konci týdne obdržely výuční listy, které si založily do svého portfolia.
Pondělí12.02.2024 V rámci projektu, který je zaměřený na řemesla a povolání, si dnes děti ze třídy Ježečků vyzkoušely práci se dřevem. Nejprve si vybraly kousky dřeva, který se jim líbíly. Ty oblousily smirkovým papírem a slepily je k sobě lepidlem na dřevo. Někdo si dokonce troufl na přitlučení hřebíkem. Po zaschnutí lepidla si své výrobky natřely akrylovou barvou a dolepily dřevěná písmena - své jméno nebo začáte…
Pondělí12.02.2024 Prostředí Krokování: Krokování je jedním z klíčových prvků Hejného metody, který má za cíl podpořit rozvoj matematického myšlení u dětí. Jedná se o prostředí, ve kterém děti mají příležitost prozkoumat matematické koncepty prostřednictvím hmatatelných materiálů a interaktivních aktivit. Krokování může být organizováno jako speciální časová aktivita nebo jako trvalá součást každodenního prostředí t…
Pondělí12.02.2024 Hejného metoda v mateřské škole otevírá dětem dveře k fascinujícímu světu geometrických tvarů a vzorů. Prostřednictvím aktivního objevování a praktické manipulace s materiály se děti učí porozumět těmto tvarům a rozvíjet své matematické myšlení. Tímto způsobem se geometrie stává součástí jejich každodenního prožívání a připravuje je na další vzdělávací výzvy v oblasti matem…
Pondělí12.02.2024 Prostředí "Obrázky" je efektivním prostředkem pro rozvoj pozorovacích a srovnávacích dovedností dětí v mateřské škole. Tato aktivita podporuje jejich vizuální vnímání, analytické myšlení, schopnost koncentrovat se na detaily a procvičit se v prostorové a pravolevé orientaci. Díky interaktivnímu přístupu a zábavné formě učení se děti nejenom učí, ale také si užívají proces objevování a učení. …
Pondělí12.02.2024 Prostředí "Autobus" je prostředí vytvořené v rámci Hejného metody, které simuluje zážitkovou cestu autobusem. V tomto prostředí se děti učí matematickým konceptům a rozvíjejí své dovednosti prostřednictvím her, aktivit a praktických cvičení. Prostřednictvím prostředí "Autobus" se děti učí matematickým konceptům jako je sčítání, odčítání, uspořádání a porovnávání. Všechny tyto dovednosti jsou inte…
Pondělí12.02.2024 Rytmus je v životě dětí klíč k harmonii v jejich rozvoji. Rytmus je základním prvkem života. Týká se nejen hudby a tance, ale proniká do každodenních aktivit a rutin dětí předškolního věku. Ve světě mateřských škol hraje rytmus důležitou roli jako prostředek propojení, učení a rozvoje dětí. V MŠ je rytmus zahrnut do mnoha aspektů denního rozvrhu. Od ranních pozdravů a zpěvných rituálů až po pohy…